Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Frida Sandström - 22 februari 2012 20:40

Jag glömde bara att länka till vinnaren av "Finn 3 fel"!

Grattis till; Emilia Olofsson!

Har är hennes fina blogg; www.eemiliaolofssonn.blogg.se Läsvärd!

Lilla kusin :D


   







Av Frida Sandström - 22 februari 2012 20:24

Hej! 

Jag äter naturgodis = Gott!


 

Kolla vad jag gjorde med min "snurrflätsak"! :) Jag satte den på en klämma..


 


Jaja, bli inte för less på mina dåliga webcam bilder! Menja, det har blir nog det sista blogginlägget för kvällen, CYa! 

 

 


Av Frida Sandström - 22 februari 2012 17:08


Hahahahah flobber  


    

Av Frida Sandström - 22 februari 2012 15:39

"Miljontals ljus brinner för dig. Jag kommer aldrig glömma dig, min vän. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag vill bara att du ska veta det. Att jag aldrig glömmer dig."

 

 

  
Av Frida Sandström - 22 februari 2012 15:11

Hej!  

Jag har varit på skolan idag, som vanligt. Inget speciellt alls med det. Fast jag är lite nöjdare nu, eftersom att jag har legat längst bak i matten, och min fröken har klagat på mig. Men nu har jag börjat komma ikapp! :) Jag hinner säkert det vi ska hinna tills på Fredag. 2 dagar på mig. Det känns bra.   


Men just nu är jag lite orolig... Sigge har varit ute sedan kl 6 i morse! Jag vet inte var han är. Smilla verkar orolig hon också. Men en gång har både Smilla och Sigge varit ute i nästan 11 timmar. Och nu har Sigge varit ute i ca 9. Äh, det börjar bli vår, och det är inte så kallt. Antingen är han ute på äventyr, eller så har han blivit instängd någon stans. Kanske i någons garage när de for till jobbet på morgonen. Men jag har en fråga. Vad skulle ni vilja ha mer i bloggen?

 

 Bilder

 Musik

 Videoinlägg

 Fakta om olika saker

 Dagens Outfit


Eller något annat? Det gör inget med en liten kommentar! :)

                


Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards