Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Frida Sandström - 15 februari 2012 16:59

Hej! Har nyss ätit... :L

Jag sitter här och äter Japp choklöööd:))

Ska kanske vara med Amanda sen.. Fast hon måste göra eng-läxan och duscha. Så vi får se ;) Men skriv gärna vad ni tycker om min nya stil på bloggen! Och säg gärna om jag ska ändra något. Bloggar nog mera imorgon eller sen, CYa!

 


 


   

 

[Ny, oxå i Paint]

Av Frida Sandström - 15 februari 2012 15:46

 

  
SENASTE:

Dryck: ProViva
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Orkar inte kolla...
Sång du lyssnade på: Wild Ones
Gången du grät: Minns ej ;)

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nope, har aldrig varit ihop
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Nejj
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Nja...

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Ljusblå
Färg 2: Rosa
Färg 3: Lime grön

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: 2 st :3
Fått ditt hjärta krossat: näe
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja :'D
Träffat någon som förändrat ditt liv: nope
Insett vilka som är dina äkta vänner: vet inte riktigt xd
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nejp
Kysst en kompis: nej ^^

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Många
Hur många barn vill du ha: 1-3
Har du några husdjur: Katter och hamster :)
Vill du ändra ditt namn: Jo
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med kompisar :D
Vilken tid vaknade du idag: 6:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Gjorde mig klar för sängen (det var skola)
Någonting som du längtar till: Helg!
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet int
Vad lyssnar du på just nu: International Love
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej x)
Vad gör dig irriterad just nu: Inget
(DETTA TEST)

Vad är ditt namn: Frida
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Skorpion
Tjej eller kille: Tjej
Grundskola: Ja
Gymnasie: Nej
Högskola: Nej
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: Beror på vad man jämför med..
Längd: 150 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Håret kanske?
Piercings: Öronen
Tatueringar: Noo
Höger eller vänster: Höger

DIN/DITT FÖRSTA:

Operation: -
Piercing: öronen
Tatuering: -
Bästa vän: Många
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Katten Smulan:D♥
Vaccination du minns: Stelkramp
Konsert: -
Förälskelse: ?
Alkohol du drack: -!

JUST NU:

Äter du: -
Dricker du: ProViva
Är du på väg att: Fortsätta med "testet"
Lyssnar du på: Little Bad Girl
Väntar du på: -

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Nja, lite för jobbigt
Karriär i åtanke: Marinbiolog

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nej
Krossat någons hjärta: Nej?
Har du blivit arresterad: Noope
Dissat någon: Nje
Gillat din killkompis (mer än som vän): nejpp ;)

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ja
Mirakel: Jo
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Jaoo
Att kyssas på första dejten: Beror på
Änglar: nja
SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad vet inte så många om dig?: Vet inte ;p
Vad kan du verkligen inte leva utan: Vänner

Av Frida Sandström - 15 februari 2012 14:56

Heej! :)

Jag är med Amanda nu. Vi har varit ute ganska länge vid återvinningen. Och vet ni? Jag hittade en jätte fin grej som jag inte vet vad det är, och en hel och fin skateboard! :'D Ska nog försöka lära mig att åka. ^^ Amanda hittade en trisslott. Hon skrapade den där, och..... HON VANN! Okej, kanske inte en så stor vinst, men 3 nya lotter. Men det är ju något det också.


Vi har skapat en blogg tillsammans som heter www.fariinda.blogspot.com. Besök gärna! :) Vi har gjort ett väldigt långt första inlägg. Men haha, man kan hitta väldigt bra saker på återvinningar! Vi hittade också en tvål, en målarfärgburk, pakethållare, ölflaska, massa plast, och nå mer också tror jag. Vi samlade ihop allt i en hög. Det var kuul! :D Men sen for vi hem, för Amanda började frysa jätte mkt om händerna, och hon började få vita prickar på näsan = Kan förfrysa den! :s


Då gick vi in och värme oss, och nu bloggar jag! ;D

 

Älskar dig Smulan♥ Och det kommer jag alltid att göra♥


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards