Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Frida Sandström - 16 februari 2012 20:31

Hej! :)

Pappa kom för ett tag sen hem med ett papper, från föräldramötet. Det var om vad jag skulle välja för språk i sexan. Jag valde Tyska på 1:a plats, och Spanska på 2:a plats. Det bestämdes att min klass inte skulle splittras! Jag blev jätte glad! Jag vill verkligen inte splittras! Den enda klassen som kommer splittras är Klubbgärdsskolans femmor. Det sägs vara lite bökigt där... Natalie går i den klassen. ;) Hoppas att hon hamnar med min klass! :)


Men för en gång skull så är jag faktiskt rätt nöjd med min bloggtext. Det blir som roligare att blogga om man har en bra text, tycker jag. Jag tror faktiskt att jag kommer att blogga oftare. Jag har som ett tag tappat suget. Eftersom att jag inte var nöjd med min blogg. Jag kan säga att min text heter Tahoma. Det känner väl ganska många till? ;p But I like it! (Y)

Det är så skönt att jag inte går skola imorgon! Inte vakna kl 6:30!   [That's the way, aha aha, I like it, aha aha]

Mina föräldrar jobbar ju, och kanske de flesta andras, så jag kanske är med nån kompis istället för skolan! YÄÄÄ!!!☻

 

Nice place asså ;p

 

Av Frida Sandström - 16 februari 2012 17:45

Snart kommer Amanda, vad ska vi då hitta på? ;) Jag tror inte att hon iaf vill gå till återvinningen... Eftersom att det är en kidnappare eller något i farten. I Piteå! Där.jag.bor I PT stog det att han hade en svart volvo. När jag, Amanda och Elin var där på återvinningen så kom det en sån bil! En SVART VOLVO! Ni kanske inte riktigt förstår vad som var så läskigt med det. Annars, läs inlägget "AS LÄSKIGT!". Där har jag skrivit exakt vad som hände.


 

Av Frida Sandström - 16 februari 2012 17:25

Nu ska jag bara säga att HELA MITT INLÄGG FÖRSVANN IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skriver det jag tänkte skriva någon ANNAN gång!

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards