Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Vem orkar läsa? X'd

Av Frida Sandström - 15 februari 2012 15:46

 

  
SENASTE:

Dryck: ProViva
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Orkar inte kolla...
Sång du lyssnade på: Wild Ones
Gången du grät: Minns ej ;)

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nope, har aldrig varit ihop
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Nejj
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Nja...

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Ljusblå
Färg 2: Rosa
Färg 3: Lime grön

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: 2 st :3
Fått ditt hjärta krossat: näe
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja :'D
Träffat någon som förändrat ditt liv: nope
Insett vilka som är dina äkta vänner: vet inte riktigt xd
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nejp
Kysst en kompis: nej ^^

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Många
Hur många barn vill du ha: 1-3
Har du några husdjur: Katter och hamster :)
Vill du ändra ditt namn: Jo
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med kompisar :D
Vilken tid vaknade du idag: 6:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Gjorde mig klar för sängen (det var skola)
Någonting som du längtar till: Helg!
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet int
Vad lyssnar du på just nu: International Love
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej x)
Vad gör dig irriterad just nu: Inget
(DETTA TEST)

Vad är ditt namn: Frida
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Skorpion
Tjej eller kille: Tjej
Grundskola: Ja
Gymnasie: Nej
Högskola: Nej
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: Beror på vad man jämför med..
Längd: 150 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Håret kanske?
Piercings: Öronen
Tatueringar: Noo
Höger eller vänster: Höger

DIN/DITT FÖRSTA:

Operation: -
Piercing: öronen
Tatuering: -
Bästa vän: Många
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Katten Smulan:D♥
Vaccination du minns: Stelkramp
Konsert: -
Förälskelse: ?
Alkohol du drack: -!

JUST NU:

Äter du: -
Dricker du: ProViva
Är du på väg att: Fortsätta med "testet"
Lyssnar du på: Little Bad Girl
Väntar du på: -

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Nja, lite för jobbigt
Karriär i åtanke: Marinbiolog

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nej
Krossat någons hjärta: Nej?
Har du blivit arresterad: Noope
Dissat någon: Nje
Gillat din killkompis (mer än som vän): nejpp ;)

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ja
Mirakel: Jo
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Jaoo
Att kyssas på första dejten: Beror på
Änglar: nja
SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad vet inte så många om dig?: Vet inte ;p
Vad kan du verkligen inte leva utan: Vänner

 
 
Ingen bild

Emma :)

15 februari 2012 17:12

Hej! Var det jobbigt att skriva det inlägget, det var iaf jobbigt att läsa det. Men intressant att läsa!! :)

Frida Sandström

15 februari 2012 17:53

Hehe, nej det var det inte x) Men kul!
Ps. Äre du Emsanloppsan?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Sandström - 26 september 2012 19:05

Ser att jag fortfarande har besökare här, men ni glömmer väl inte av moofii.blogg.se? ;) har frågestund där också! Den som ställer mest frågor får en länk! :D puss Fridaa ...

Av Frida Sandström - 27 augusti 2012 18:23


Nämen nu gör vi såhär; Jag bloggar på Moofii. Säg tack och adjö till den här bloggen som jag nu haft i över ett år. :') Kommer sakna dej! :c Men nu är det dags för lite förändring. Så klicka HÄR, HÄR eller HÄR! :D   ...

Av Frida Sandström - 24 augusti 2012 19:24

HAHAHAHAHHA!   Yes, nu är jag och Carro påväg till pitholmsskolan. Vet inte varför men... CYa :D ...

Av Frida Sandström - 21 augusti 2012 14:43


Hej    Förlåt för att jag inte bloggar ofta.. Men nu har jag en fin bloggdesign :D Jag behöver bara hjälp med att sätta in den så kommer jag börja blogga på Moofii! :) Förövrigt så sitter jag och Natalie och äter Piggelin. Första och andra skold...

Av Frida Sandström - 20 augusti 2012 07:36


Har lite tid nu att sitta vid datorn. ;) Kl 8 kommer Natalie till mig, och då ska vi cykla till Emma, och då far vi sen. :)   Höhö. ...

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards