Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under februari 2012

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 19:08

åhhhhh, det tar så jefligt länge att ladda upp det där videoklippet! Det håller på än! Den är på 82 %... Typ 1 %/h !!!!!!!!!!!!! Jaja, ni vet att ni får videon! ;)


 

xoxo / Frida

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 16:48

Tjuu!

Det har verkligen inte hänt mycket idag.. Så jag har som inget att blogga om. Men jag kan säga att jag iaf har varit med Amanda. Ja.. I förra inlägget kallade jag henne för 'Fillifjonkan'. Snyggt namn vah? Håll med om det! ;3 Ja, men vi gick till återvinningen och letade saker. Amanda hittade en trisslott även den här gången! Och en snygg lampskärm. Att man slänger sånna saker? Men jag hittade som inget jag ville ha. Fast kanske en ölflaska och lite plast? Nä förresten. och så tänkte jag säga att jag håller på att ladda upp ett videoklipp, så det kommer snart! ;) (Idag alltså.) Så håll utkik!


xoxo / Frida

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 13:23

Fillifjonkan är jag med nuuuuu, jag skulle visa henne hur man gjorde en såndär länk. Hej då! :'D


 

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 11:53

                         

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 11:35

HejHej!

För ett tag sedan så gjorde jag mig klar för den vackra dagen! o^-^o Det är väldigt soligt, så jag måste väl vara ute lite grann. Inte sitta vid datorn hela dagen!   Nångång kommer jag att ladda upp gårdagens outfit på Felicias tjejkväll. Bilderna är inte i datorn än. Vet inte när det blir att ladda upp dom...


 


 

Av Frida Sandström - 25 februari 2012 22:07

Tjaah! 8)

Nu har jag kommit hem från Felicia's tjejkväll. För ett tag sedan alltså. jag stannade och såg melodifestivalen, och det gjorde Emma med. Det var roligt där! Först åt vi tacos, och körde viskarleken. Det var roliga och konstiga meningar i slutet. ^^ Och så höll vi på att prata och så. Sen dansade vi och åt godis, chips och drack läsk. Och till sist såg jag, Felicia och Emma melodifestivalen. Men ni kan få några bilder på hur jag såg ut:

 

 

 


3 bilder tagna på DEN HÄRA hemsidan!

Och så måste jag bara visa en till läskig bild på samma hemsida;

 

Natalie och jag... Jag vågar knappt se på den!   


 

Av Frida Sandström - 25 februari 2012 16:23

Hej!  

Nu har jag kommit hem från Emilia. :) Det var jätte kul! :D Vi sjöng Singstar på Ps 3. Då spelas det in en video när man sjunger, så kan man kolla på den sen. men före det så köpte vi godis. Så det smaskade vi på! Vi gick och la oss typ kl halv 2. Eller det var nog sist jag kollade på klockan iaf... Såg ni korten i förra inlägget? Snygga va?! Jaoooooo, speciellt den sista! Det var så mörkt så att det knappt syntes, så jag tänkte att vi bara skulle kasta den. Så jag gjorde massa roliga fula miner. Men äh, det vart att spara den ändå för jag var så läskig.


Kl 6 ska jag ju på tjejmiddag. Jag har ju sagt 1'000 ggr att "jag ska på tjejmiddag hos Felicia på lördag!"   Jaja.. ska gå nu, CYa!

    

 

 

Av Frida Sandström - 24 februari 2012 23:59

Tjena! 

Nu är jag hos Emilia. Vi har gjort oss klara och så  

Nää, men jag tänkte bara blogga lite snabbt innan vi går och lägger oss. Emilia sover alltid med ett gosedjur. Sin älskade Kossis! :) Men det är bara mysigt jöö.. 





 

Jag = Kines

 


 

leeeeeskigt / EMILIA [Svammel, förutom den sista! Heho....]


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards