Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under februari 2012

Av Frida Sandström - 2 februari 2012 14:04

- Något som gjort dig stolt de senaste dagarna


Att jag och min klass kommit med i Vi i femman. Det är jag verkligen stolt över!

 

 


Av Frida Sandström - 1 februari 2012 18:36

Hej!

Sry för att jag inte har bloggat så mycket som jag brukar idag. Men nu ska jag iaf göra ett litet inlägg. För typ en och en halv timma sen så åt jag lax och potatis. Asså jag förstår inte vad alla har emot fisk! Jag tycker att det är jätte gott. Speciellt om man har citronpeppar på.

På ..... ska man ha:

Lax: Citronpeppar

Fiskpinnar: Salt & "citronsaft"


Jao! Ett MÅSTE! Och en sak till. Till nån som jag känner: Om ni vill bli medlem i GIRL:IT, säg till mig :D Då gör ni mig glad och ger mig Canvas skor! ♥


Men det här vart inte ett sånt jätte långt inlägg det här. Men vi ses!


 


Av Frida Sandström - 1 februari 2012 15:27

- Månadens mål med förklaring


Jag har ingen aning om vad det är. Jag har inte direkt planerat något ^^

Fast kanske börja likna den här:

 

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahah!

(Skämt)

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards